A tanévkezdés óta történt…!

Mi is ott voltunk a TTA őszi  sportrendezvényein!

 

Szeptember 8-án Úriban a Művelődési Ház adott otthont a 4. alkalommal megrendezett Libaterelő Teljesítménytúrának, mely páratlan szépségű túraútvonalával felejthetetlen élményekkel gazdagította az eseményen induló 565 túrázót. Idén újdonságként a terepfutók számára is lehetőség nyílt versenyezni 9km-en és 27km-en. Iskolánkból összesen több, mint 30 diák és szülő gondolta úgy, hogy ezt a napot a mozgásnak szenteli.

 

 

 

 

 

 

 

 

Szeptember 30-án a kezdeti borús, barátságtalan időjárást követően kellemes nyárias időben zajlott le a Tápiómenti Tömegsport Alapítvány őszi kiemelt versenye a Szecsői Futónap, ahol kicsik és nagyok, óvodások, iskolások, szülők, nagyszülők, kezdő és jól felkészült futók álltak rajthoz a nap során rendezett 10 egyéni és 5 csapatversenyben. A tápiószecsői Helyőrségi Klub 10. alkalommal adott otthont az eseménynek, ahol kiemelt szerepet kapott a futás. Iskolánk tanulói a hagyományoknak megfelelően nagy létszámmal voltak jelen az eseményen és sportosabb diákjaink értékes helyezéssel gazdagodtak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
   

 

10 000m-es futamot teljesítették:

Nagy Martin (Junior 3. hely), Bárány Ronin, Mihályi Máté,

Paksi Vivien, Győri Melánia

 

A sporteseményekről készült fotók megtekinthetők a Tápiómenti tömegsport Alapítvány honlapján a www.tapiomentitomegsport.fotoalbum.huweboldalon.

Oktatásunk minőségéről dióhéjban

A kompetenciamérések eredményei

2008-2010

A tanítás, tanulás folyamatában hónapról- hónapra, hétről-hétre, szinte óráról – órára különböző érdemjegyekkel értékeljük diákjaink teljesítményét. De vajon minden iskolában azonos az osztályzási mód? Egy jeles (5) osztályzat más iskolákban is ugyanannyit ér? Megállja a helyét az osztályzat, vagy ahány iskola annyi értékelési mód?  A kérdésre igen nehéz egyértelmű és objektív választ adni.

Kérdés megoldására 2001 őszén került bevezetésre a 6. 8. és 10. évfolyamos diákok részére az un. kompetenciamérés, melynek legfőbb célja, hogy a diákok az adott évfolyamig elsajátított ismereteiket milyen mértékben tudják alkalmazni a mindennapi életből vett feladatok megoldása során.A kompetenciamérés szövegértési és matematikai feladatokból tevődik össze. Mivel a mérés az ország valamennyi általános-és középiskolás tanintézményében kötelező, és az adott évfolyamokban a feladatlapok egységesek, így az iskolák eredményei objektíven összehasonlíthatóak, melyekből a nevelő- oktatómunka színvonalára, hatékonyságára lehet következtetni.

Matematika

Kiemelkedő eredmény a községi általános iskolák között

Jelen dokumentumban a 2008-ban 6. évfolyamon tanuló diákjaink kompetenciamérési eredményét mutatjuk meg, majd 2010-ben az újabb felmérési eredmény összehasonlítási alapot ad ugyanazon tanulóink fejlődéséről.  A táblázat az országos átlageredményeket 100%-nak tekintve mutatja a Községi, ezen belül pedig a Nagyközségi általános iskolák átlageredményit viszonyításul iskolánk teljesítményéhez.

Tápiószecsőhöz hasonló lélekszámú iskolákkal összehasonlítva tanintézményünk már a 2008-as méréskor átlag feletti teljesítményt nyújtott, és ami örömteli, hogy 2 év múlva az egyik legnagyobb fejlődést mutattuk fel a Községi általános iskolák között. Így a 2010-es méréskor minimális lemaradást figyelhettünk meg az országos átlaghoz képest, ahol 6-és 8 osztályos gimnáziumok, Budapesti- és nagyvárosi elit iskolák eredményit is fegyelembe vették.

                                                                                    

Szövegértés

Az országos átlag fölött

Szövegértésből 2008-ban tanulóink szintén a községi általános iskolák átlageredménye fölött teljesítettek, melyet a 2010-es mérésnél tovább javítva az országos átlag felett produkáltak

Összességében elmondhatjuk, hogy iskolánk tanulói 2008 és 2010 között az országos átlaghoz és különösképpen a Községi általános iskolákhoz viszonyítva jelentős fejlődést mutattak a matematikai és szövegértési kompetencia területén, mely során a községi általános iskolák közül kiemelkedve a minőségi oktató- nevelő munkánk bizonyítékát fedezhetjük fel. Természetesen törekvésünk ezután is a minél hatékonyabb, a sikeres középiskolai felvételihez, a továbbtanuláshoz elengedhetetlen készségek, képességek átadása, ezek következéseképp a kompetenciaeredmények javítása, de a jelen eredményeket is már komoly sikernek könyvelhetjük el.

 A kompetenciamérésekről az Oktatási Hivatal Közoktatási Mérési Értékelési Osztálya által készített részletes értékelést a www.kir.hu oldalon van lehetőség megtekinteni.

Minőségbiztosítási Csoport

 

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

56
Következő
Utolsó

AKTUÁLIS

2. évf.    3. évf.      4. évf. 

TESI mérés (ÚJ)

 

Hasznos oldalak

 

Ki olvas minket

Oldalainkat 459 vendég és 8 tag böngészi